ΤΗΛΕΦΩΝΟ: 0030 210 920 6000
IHG® TOLL FREE: 00 800 3122 1211

ΒΙΕΝΝΕΖΙΚΑ ΒΑΛΣ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ

Ακόμη και αν δε γνωρίζουμε πώς να χορέψουμε βαλς, σίγουρα οι περισσότεροι από εμάς λικνιζόμαστε στη μελωδία τους. Οι δεκάδες παραλλαγές τους ταιριάζουν ηχητικά και «δένουν» τέλεια με τη χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα. Τα βιεννέζικα βαλς αποτελούν ίσως την καλύτερη εκδοχή βαλς, «ντύνοντας τις γιορτινές μέρες με μία απαράμιλλη αίσθηση ευζωίας και ψυχικής ευφορίας. Τα ωραιότερα βαλες της οικογένειας Στράους, της διάσημης οικογένειας που συνέδεσε το όνομά της, όσο καμία άλλη, με τη σύνθεση αυτών των χορευτικών μουσικών, μελωδικές άριες και διάσημες πόλκες των Στράους ή αξιόλογων σύγχρονών τους θα πλημυρίσουν την Αίθουσα Χρήστος Λαμπράκης για να «γλυκάνουν» τις καρδιές μας και να φέρουν στην αθηναϊκή πρωτεύουσα άρωμα από Βιέννη….

Εξαιρετικοί Συντελεστές

Ο σύλλογος «Οι φίλοι της μουσικής» και η εξαιρετική ορχήστρα δωματίου Johann Strauss Ensemble με επικεφαλής τον βιρτουόζο και ενθουσιώδη βιολονίστα Russell McGregor και σοπράνο τη Βασιλική Καραγιάννη υπόσχονται να ερμηνεύσουν τα διάσημα βιενέζικα βαλς με μοναδική τεχνική και τρυφερό συναίσθημα, έτσι όπως τους αξίζει.
Στο Μέγαρο Μουσικής για 2 παραστάσεις 10 & 11 Δεκεμβρίου.

Περισσότερες πληροφορίες

160 ΕΡΓΑ, 25 ΑΙΩΝΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ: ΑΠΟ ΤΙΣ 2/11 ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ

Ένα από τα μεγαλύτερα και παλαιότερα μουσεία στον κόσμο, ένα από τα σημαντικότερα αξιοθέατα της Αγίας Πετρούπολης, με συλλογές έργων που ξεπερνούν τα 3 εκατομμύρια, το μουσείο Ερμιτάζ δανείζει 160 θησαυρούς του στο Βυζαντινό μουσείο, σε ανταπόδοση 120 έργων βυζαντινής τέχνης που εκτίθενται στο Ερμιτάζ και άλλων 21 έργων που πρόκειται να ταξιδέψουν στη ρωσική πόλη από το Βυζαντινό μουσείο, το Μουσείο Μπενάκη και μία ιδιωτική συλλογή. Η έκθεση που θα εγκαινιαστεί στις 2 Νοεμβρίου και θα διαρκέσει έως τις 26 Φεβρουαρίου του 2017 θεωρείται ως μία από τις σημαντικότερες της Αθήνας για αυτόν το χειμώνα.

Πύλη στην Ιστορία

34 ελαιογραφίες, 3 ακουαρέλες, 9 γλυπτά και 114 έργα διακοσμητικών και εφαρμοσμένων τεχνών, έργα από τον 5ο αι. π.Χ. έως και τον 20ο αι. υπό τον τίτλο «The State Hermitage Museum: Gateway to History», αποδίδουν γλαφυρά τη διαχρονικότητα στην τέχνη. Ανάμεσά τους η «Αφροδίτη και Άδωνις» του Ρούμπενς, «Πέτρος και Παύλος» του Θεοτοκόπουλου, «Η άμωμος σύλληψη» του Μουρίγιο, το γλυπτό «Έρως και Ψυχή» του Κανόβα, κοσμήματα της ελληνικής τέχνης και αντικείμενα της Ανατολής, προσφέρουν μία αποκαλυπτική περιήγηση των πολιτισμών της Δύσης και της Ανατολής.

Περισσότερες πληροφορίες

2 ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΧΟΡΟΥ, 4 ΜΕΡΕΣ ΑΠΟΛΑΥΣΗΣ

Το Sweet Mambo της θρυλικής Pina Bausch, που αν και έφυγε από τη ζωή, οι χορογραφίες της εμπνέουν με την καινοτομία τους και την πλαστικότητα της κίνησης: Στην Στέγη, 4 & 5 Νοεμβρίου. Ο καλύτερος χορευτής της βρετανικής σκηνής, ο Aakash Odedra με το Rising σε χορογραφίες του σπουδαίου Akram Khan, και των Russell Maliphant, Sidi Larbi Cherkaoui, Aakash Odedra: Στο Παλλάς, 5 & 6 Νοεμβρίου. Δύο παραστάσεις που μας φέρνουν ό,τι νεώτερο στη παγκόσμια σκηνή του σύγχρονου χορού. Χορευτές που ταξιδεύουν με την κίνησή τους τα συναισθήματα.

Η μεγάλη κυρία του γερμανικού χοροθεάτρου

Η Πίνα Μπάους χορογραφεί μέσα στο δικό της σύμπαν, που είναι τρυφερό, δυναμικό, μελαγχολικό, έντονο και ενίοτε βίαιο. Εξιστορεί καθημερινές ιστορίες ανθρώπων μέσα από χορογραφίες εύγλωττες, που μας ταξιδεύουν στις εμπειρίες μας και τον ανεξερεύνητο εαυτό μας. Η Πίνα Μπάους (1940-2009) σπούδασε χορό στη Γερμανία και στις Η.Π.Α και ταξίδεψε σε όλο τον κόσμο μέσα από τις δημιουργίες της. Στο Sweet Mambo, ο επί χρόνια συνεργάτης και φίλος της, ο σκηνογράφος Peter Pabst, προβάλλει σκηνές από το γερμανικό μελόδραμα Blue Flox (1938)  του ρώσου σκηνοθέτη Tourjansky. Το 1980 η συνεργάτης της, χορεύτρια και ενδυματολόγος Marion Cito, ντύνει με βραδινές τουαλέτες και κοστούμια τους χορευτές, θέλοντας να προβάλει το ρόλο του ενδύματος στην επιδίωξη της επιθυμίας μας. Μουσικά, το Sweet Mambo ντύνεται με 18 διαφορετικές μουσικές συνθέσεις. Απολαύστε το «εξερευνώντας».

Περισσότερες πληροφορίες

Το «Rising» σταρ της βρετανικής σκηνής μαζί με φθασμένους «κορυφαίους» χορογράφους

Άκραμ Καν, Russell Maliphant, Sidi Larbi Cherkaoui: Τρεις σπουδαίου χορογράφοι, τρία αστέρια του σύγχρονου χορού παγκοσμίως. Όταν ενώνουν τις δυνάμεις τους με παραγωγό το Sadler’s Wells, τότε η επιτυχία είναι αδιαμφισβήτητη και το αποτέλεσμα, πνοή στην καθημερινότητα, ανάσα φρέσκου αέρα δημιουργίας. Το Rising θα μας ανεβάσει ψηλά μέσα από 4 διαφορετικές χορογραφίες. Το IN THE SHADOW OF MAN, μία χορευτική προσέγγιση της εξέλιξης των ανθρώπων με σύγχρονη κινησιολογική έκφραση και παραδοσιακό ινδικό χορό. Το CUT εξυμνεί το ίδιο το σώμα, που κινείται γεμάτο ενέργεια και ύλη. Το Constellation, το οποίο παίζει με τον ήχο και το φως σε μία συνεχή ροή και το NRITTA, του χορευτή Οντέντρα, που συνταιριάζει με καθαρότητα το θηλυκό και το τραχύ αρρενωπό. Μία αποθέωση της τέχνης του χορού.

Περισσότερες πληροφορίες

ΔΥΟ ΦΙΛΟΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ

Στο χώρο του Φάρου στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, ο Γιάννης Μόραλης «συναντά» τον φίλο του Χρήστο Καπράλο μέσα από 50 έργα του ζωγράφου και 18 χάλκινα του γλύπτη. Η «συνάντηση» πραγματοποιείται με αποκλειστική δωρεά του Ιδρύματος (ΙΣΝ) και σε συνεργασία με την Εθνική Πινακοθήκη –Μουσείο Αλεξάνδρου Σούτζου.

Αθήνα – Παρίσι – Αίγινα

Οι δύο καλλιτέχνες συναντήθηκαν για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια των σπουδών τους στη Σχολή Καλών Τεχνών στην Αθήνα. Συνδέθηκαν με βαθιά φιλία, η οποία συνεχίστηκε στο Παρίσι, όταν και οι δύο ξαναβρέθηκαν στα πλαίσια της δημιουργικής τους αναζήτησης για τα μοντέρνα κινήματα της εποχής, τα οποία και οι δύο παρακολούθησαν, παραμένοντας ωστόσο πιστοί στις κλασικές τους αρχές. Μόραλης και Καπράλος συναντιόνταν συχνά μέσα από την τέχνη αλλά και ιδιωτικά, γείτονες και στην Αίγινα.

50 ζωγραφικά έργα και 18 γλυπτά

Η έκθεση παρουσιάζει 18 χάλκινα έργα του Καπράλου, γέννημα της τεχνικής «φύλλα κεριού δουλεμένα με τη φωτιά» που του χάρισαν το 1962 τη διεθνή αναγνώριση στην Biennale της Βενετίας και 50 έργα του Μόραλη, από την Εθνική Πινακοθήκη και από ιδιωτικές συλλογές, από τα πρώιμα χρόνια του έως την κλασική αφαίρεση των τελευταίων δημιουργικών του χρόνων.

Περισσότερες πληροφορίες